Zyrtarizohet partneritet i ri te Milani! REPX, për çfarë bëhet fjalë

Milan ka njoftuar një partneritet të ri licencimi me REPX, një kompani angleze fintech, e cila hap rrugën për një seri iniciativash ekskluzive të krijuara për tifozët Rossoneri…

Në fakt, partneriteti i ri i licencimit parashikon krijimin e një karte debiti të ri krijuar për tifozët e vërtetë të Milanit, të cilët do të jenë në gjendje të përdorin një botë përvojash unike, falë një kanali të dedikuar që do t’i lejojë ata të ndërveprojnë me ekipin e tyre të preferuar , hyrja në lajme dhe ofertat ekskluzive për tregtimin, biletat, ftesat për ngjarje të veçanta.

Alfredo Villa, Drejtori Menaxhues i REPX komentoi: “Ne jemi të kënaqur që fillojmë këtë partneritet licensimi me AC Milan, një klub prestigji i të cilit dhe ndjekja e tij, jo vetëm në Itali por edhe në botë, janë në nivelin më të lartë për shkak të titujve të titujve dhe për besimin e fortë të Rossonerëve “të tifozëve të tij”.

Casper Stylsvig, Zyrtari Kryesor i të Ardhurave i AC Milan gjithashtu komentoi mbi partneritetin e ri me REPX: “Një kënaqësi të jesh në gjendje të mirëpresësh REPX midis partnerëve tanë të biznesit. Ky bashkëpunim do të na sigurojë një mjet të vlefshëm për angazhimin virtual të tifozëve që do të na lejojë t’u ofrojmë fansave tanë përvoja ekskluzive”

REPX, përmes produkteve dhe një sërë aplikacionesh të përparuara teknologjikisht – të gjitha të bazuara në patenta të regjistruara – dhe një modeli inovativ biznesi, lejon yje nga bota e argëtimit dhe sportit, njerëz të famshëm, ndikues, klube sportive, marka dhe qytete me një tërheqje të lartë turistike, të kenë kartën e personalizuar, e cila, e kombinuar me një Aplikacion, ju lejon të lidhni ndjekësit tuaj në mënyra krejtësisht inovative…

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu