TS – Udhëtimi i delegacionit kuqezi në Dubai: zbulohet objektivi i Maldini & CO!

Ardhja e Ivan Gazidis si CEO çoi në një revolucion në sektorin e marketingut të Milan, ku disa profesionistë me përvojë ndërkombëtare u punësuan për të rritur fitimet.

Një punë e shkëlqyer u bë nga Casper Stylsvig, Kryeshefi i të Ardhurave, i cili në muajt e fundit, së bashku me bashkëpunëtorët e tjerë, ka arritur të krijojë disa partneritete strategjike për klubin.

E fundit me BMW, pas katër vitesh në të cilën Milani nuk kishte asnjë lidhje me një markë makinash.

Perspektivat për të ardhmen e klubit janë të ndritura, veçanërisht nëse ka një kthim në Champions League.

Një delegacion i Milanit kohët e fundit shkoi në Dubai për të vizituar selinë e Emirates, sponsori kryesor i ekipit që nga sezoni 2010/2011.

Kishte një takim me Tim Clark, president i linjës ajrore të Lindjes së Mesme, për të biseduar në lidhje me partneritetin që skadon në dy vjet.

Por kishte edhe takime të tjera.

Drejtori teknik Paolo Maldini, shefi i të ardhurave Stylsvig, drejtori i shitjeve të sponsorizimit Mike Oettle dhe drejtori i vendit Alessandro Zissis Bernaçhi gjithashtu folën për zhvillime të tjera të mundshme tregtare në Emiratet e Bashkuara Arabe.

Gazeta Tuttosport shpjegon se Milani mund të luajë një rol të rëndësishëm gjatë Expo që do të zhvillohet në Dubai nga 1 tetori 2021 deri më 31 mars 2022.

Ekspozita universale, hapja e së cilës u shty për shkak të urgjencës Covid -19, tashmë ka lidhje me botën e futbollit.

FIGC nënshkroi një marrëveshje me organizatorët në maj 2019. Tani Milani gjithashtu mund të hyjë në axhendë.

Drejtimi tregtar kuqezi synon të promovojë një sërë iniciativash që mund të kenë shtysën e madhe të kualifikimit të Kampionëve në muajt e ardhshëm.

Kthimi i ekipit në garën më të mirë të klubeve të UEFA-së sigurisht do të ndihmojë Milanin të tërheqë më shumë sponsorë dhe të rrisë qarkullimin që ka ngecur për disa vjet…

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu