Milani vishet me klas! Arrihet akordi me sponsorin e ri: sekretet e modës së re kuqezi!

Milan dhe Harmont & Blaine kanë krijuar një partneritet të ri. Kompania italiane e veshjeve, e karakterizuar nga qenushi i mirënjohur, do të jetë Partneri Zyrtar i Stilit të Klubit Kuqezi për sezonet 2020/2021 dhe 2021/2022 dhe do të furnizojë uniformat zyrtare zyrtare për Ekipin e Parë të Meshkujve, Ekipin e Parë të Femrave dhe stafin e tyre përkatës.

Hakan Harmont & Blaine

Harmont & Blaine gjen vendin e saj natyror përkrah AC Milan, një klub që kapërcen kufijtë kombëtarë dhe bëhet ambasador i stilit të jetës italiane në botë.

Dy ikona të stilit që takohen në një partneritet që i ka rrënjët në ekuilibrin midis një dashurie të thellë për historinë dhe traditën e tyre dhe dëshirës për të qenë vazhdimisht në të ardhmen.

Gigio Harmont & Blaine

Uniformat, të dizajnuara për ekipet e meshkujve dhe femrave, do të kenë një vazhdimësi të stilit midis tyre. Imazhi që rezulton do të ketë kështu një ndikim të madh vizual, si dhe të modës.

Tonali in conferenza stampa: “Dovevo venire al Milan per forza, è...

Për të qenë në përputhje me frymën më sportive të markës, Harmont & Blaine gjithashtu vendosi të furnizojë një komplet të dytë të cilin e quajti “Udhëtim”.

UFFICIALE - Milan, Ibrahimovic rinnova fino al 2021

Falë komoditetit të veshjeve dhe pëlhurave rezistente ndaj rrudhave, që e përbëjnë atë, uniforma e udhëtimit do t’ju lejojë atletëve të përballen me udhëtime larg dhe udhëtime të vazhdueshme duke ruajtur një pamje perfekte.

Calciomercato Milan - Affare Rebic: la Fiorentina dalla FIFA?

“Si një dashamirës i sportit cilësor, mund të them se jemi shumë të lumtur që ndërmarrim këtë bashkëpunim me AC Milan, ekselencën sportive në Itali dhe në botë dhe mbi të gjitha një shembull të padiskutueshëm të vlerave pozitive që na bashkojnë, të tilla si besnikëria, puna ekipore dhe angazhim ditor ”, komentoi Marco Pirone, Kryeshefi Ekzekutiv i Harmont & Blaine SpA.

Marrëveshja midis dy markave përfshin, përveç aktiviteteve tradicionale të marketingut, zhvillimin e projekteve krijuese që do të shtrihen nga përvojat dixhitale në ato me pakicë. Më shumë informacion do të ndahet me shtypin gjatë sezonit.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu