Milani, njoftimi për një sponsor të ri gati | Detajet

Kualifikimi për Ligën e Kampionëve të ardhshme është shumë e rëndësishme për Milanin. Kjo nuk është vetëm një arritje e madhe sportive, por edhe ekonomike.

Klubi mund të hyjë në çmimet e pasura të UEFA-s dhe kështu të përmirësojë bilancin e tij, i cili ka qenë në humbje të mëdha për vite me rradhë.

Përveç kësaj, prania e ekipit në garën më të famshme të klubeve e lejon atë të tërheqë sponsorë të rinj dhe si rrjedhojë të rrisë xhiron.

Sektori i marketingut Rossoneri u revolucionarizua nga Ivan Gazidis dhe zyrtari kryesor i të ardhurave Casper Stylsvig që po bën një punë të shkëlqyeshme me bashkëpunëtorët e tjerë.

Në muajt e fundit ajo ka prodhuar nënshkrimin e disa partneriteteve të reja tregtare. Më e njohur është ajo me BMW, duke pasur parasysh që Milanit i kishte munguar një sponsor makinash për vite me rradhë. Marrëveshjet e reja pritet të shpallen në javët e ardhshme.

Sot gazeta Tuttosport zbulon se klubi kuqezi së shpejti duhet të zyrtarizojë marrëveshjen me Oppo, kompania e famshme kineze që prodhon telefona celularë dhe e cila po pushton feta të mëdha të tregut sidomos pas peripecive që përfshinë Huaëei me Shtetet e Bashkuara.

Ky do të ishte një partneritet tjetër i rëndësishëm.

Gazeta torineze raporton gjithashtu se të martën në qendrën sportive Vismara në Milano do të ketë një turne midis sponsorëve dhe menaxhmenti duhet të jetë i pranishëm.

Lajme gjithashtu në lidhje me sektorin fotografik. Milani duket se është i bindur të ndryshojë agjensinë pas katër vitesh, duke lëvizur nga LaPresse në Getty Image.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu