ASKUSH SI MILANI NË ITALI! Rritja e markës dhe rruga e inovacionit në Kinë! Kush është njeriu që riktheu shkëlqimin…

Milan rritet dhe zhvillohet brenda tregut strategjik kinez. Njohja e fundit si marka më e fortë e futbollit në Itali – sipas të dhënave të YouGov – është bashkuar me disa çmime sektoriale të fituara në Kinë për angazhimin e tyre në botën dixhitale.

Në veçanti, çmimet erdhën falë suksesit të parë “China Digital Summer Tour”, të nisur nga klubi në verën e vitit 2020, një përvojë dixhitale unike dhe inovative e ofruar nga kuqezinjtë për tifozët e saj në Kinë, e cila lejoi që klubi të ishte afër bazës suaj të tifozëve kinezë pa qenë fizikisht në vend.

Sports Money, një nga organizatat kryesore të mediave të biznesit sportiv në Kinë, dha veprimtarinë si Inovacioni më i Mirë i Vitit.

Ngjarja u bazua në një udhëtim në një fshat virtual në të cilin klubi ofroi përvoja dixhitale tërheqëse për miliona tifozë kinezë që kishin mundësinë të bashkëvepronin me futbollistët dhe legjendat në një platformë dixhitale krejt të re: ata mund të bënin foto.

Dhe kërkoni autografe, dëgjonin bisedat e lojtarëve, bënin një turne në vendet simbolike të Milanit dhe merrnin pjesë në lojëra krijuese, si dhe shërbimet dhe produktet e personalizuara të edicionit të kufizuar që klubi ka siguruar ekskluzivisht për ta.

“Turneu Veror Dixhital” u dha gjithashtu për përdorimin e teknologjive më të përparuara, për planifikimin e përgjithshëm dhe për integrimin e aktiviteteve dhe ngjarja gjithashtu mori dy çmime prestigjioze në sektorin e marketingut të markave: “Çmimi i Inovacionit Top Brand” dhe “Global MarTech & Innovation Retail Award” Çmimi më i mirë i integruar i marketingut”. Milani është i vetmi klub që ka fituar dy çmime në të njëjtin vit.

Në janar 2021, Milanit iu dha gjithashtu për përdorimin e Ëeibo dhe Toutiao, platformat kryesore kineze të mediave sociale.

Ndërveprimi krijues me tifozët në platforma dhe prodhimi i përmbajtjes tërheqëse ka lejuar që klubi të fitojë çmimin vjetor Weibo Sports Star Poëer si “Klubi më me ndikim i futbollit” si dhe të përfshihet në pesë klubet më të mira të futbollit në renditjen ndërkombëtare të hartuar nga platforma kineze Toutiao.

Casper Stylsvig, zyrtari kryesor i të ardhurave të Milanit, njeriu inovator i zgjedhur nga Gazidis përpara një viti e gjysmë, ka shpjeguar: “Me botën e prekur nga pandemia, na u desh të adaptoheshim shpejt dhe të gjenim mënyra të reja inovative për t’u lidhur me më shumë se 500 milion tifozë tanë në të gjithë botën, duke përfshirë bazën tonë të madhe në Kinë.

Për këtë arsye, falë edhe bashkëpunimit të partnerëve tanë, ne ishim në gjendje të krijonim dhe fillonim Turin Veror Dixhital. Përgjigja ka qenë e pabesueshme, duke demonstruar më tej nivelin e lartë të përfshirjes së tifozëve tanë në një nivel ndërkombëtar. Ne jemi shumë krenarë për fakt. që aktivitetet dhe përpjekjet tona për të angazhuar tifozët në kohë kaq të vështira kanë marrë këto çmime të rëndësishme”.

Milan është i pranishëm në shtatë platforma kineze: Weibo, Llogaria Zyrtare ËeChat, Llogaria e Kanaleve WeChat, Toutiao, Douyin, Dongqiudi dhe Oasis dhe prodhon përmbajtje tërheqëse për karakteristikat dhe audiencën e secilës platformë të ndryshme. Numri i përgjithshëm i tifozëve në këto platforma tejkalon 3.8 milion.

Këto përvoja të reja përfaqësojnë të ardhmen për Milan, i cili do të vazhdojë të planifikojë dhe zbatojë aktivitete dixhitale për të siguruar argëtim interaktiv të klasit botëror për tifozët kinezë.

Një rrugë që do të lejojë që popullariteti i një marke të dashur në vend të rritet. Siç dëshmohet nga analiza e fundit e publikuar nga YouGov, një grup ndërkombëtar i analizës dhe hulumtimit të tregut, theksoi se marka Milan ishte marka më e shquar italiane në tregun kinez.

Kjo renditje speciale, e cila krahasonte situatën e fotografuar në shkurt 2020 me atë të shkurtit 2021, u llogarit duke marrë parasysh gjashtë tregues: përshtypjen tek lojtarët dhe trajnerët, perceptimi i menaxhimit, kultura e mbështetjes, tradita, cilësia e lojës dhe suksesi i klubit.

Ky indeks është rritur nga 11.9 në shkurt 2020 në 14.9 në shkurt 2021, në sajë të së cilës Milani ruan udhëheqjen e tij midis ekipeve italiane në vendin e dragoit dhe pozicionin e tretë të përgjithshëm.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu